loading...
برترین مطالب
mohsen بازدید : 34 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

سلامی به گرمی آش رشته که روش نوشته مرامت منوووووکشته !

 

دلم قرار نداره راه  فرار نداره پيام دادم تا نگي دوستت مرام نداره

 

گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبز تر از عشق رفاقت دارم .

 

بعضيا مرد به دنيا ميان، بعضيا روزگار مردشون ميكنه، بعضيا مرد هستن ولى روزگار نامردشون ميكنه، صفاى آنهای كه مرد به دنيا اومدن و تو اين روزگار نامرد، مرد موندن.

 

خوبيه كه از حد بگذره طرف فكر ميكنه خبريه! والا خبرى نيست ما ذاتا خوبيم!

 

ماجام "رفاقت" با هركه نوش كنيم،،نامرد روزگاريم اگر او را فراموش كنيم.

 

تا حالا به رابطه ي دوتا چشم دقت كردي؟باهم باز ميشن باهم بسته ميشن باهم ميخنده باهم گريه ميكنن و باهم ميچرخند جالب اينجاس كه هيچكدوم هم ديگرو نميبينن دوستي يعني اين...

 

تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد

 

پیکان 48دیدی خراب میشه دیگه درست نمیشه اون جوری خرابتم...

 

خداوندا:دوستانی دارم آیینه تمام نمای عشق رسمشان معرفت کردارشان جلای روح و یادشان صفای دل آرای من است پس آنگاه که دست نیاز سوی تو می اورند پر کن از آنچه که در مرام خدایی توست

 

گذر کن بر فراز خاکم ای دوست صفایی ده به قلب پاکم ای دوست بخوان شعری زدوران رفاقت که در خاک سیاه غمناکم ای دوست

 

گرچه ما خوابيده اندر سايه ايم
در رفاقت تا قيامت پايه ايم
با رفیقان ازازل دست رفاقت داده ايم
در مرام مانكن شك گر چه دورافتاده ایم

 

این پیام هم باشه برای سلامتی کسایی که به پای رفاقت سوختن، ولی به نام رفاقت سکوت کردن، سلامتی کسایی که رفاقتشون بی منته، سلامتی کسایی که به پای رفاقت جون میدن،ولی هرگز ادعای رفاقتشون نمیشه.خدا پشت و پناهت

 

شوق دیدار ندارم به رهت ای دوست
دوست داشتن دوست گاهی دلداری اوست

 

کس نمیداند دراین بحر عمیق / سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق
من همین دانم که دراین روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق



line gif
 

فروش ویژه تی شرت و شال ماه محرم

شال محرم، یک شال فوق العاده شیک و زیبا برای آقایان
خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی
برای اولین بار در ایران

شال محرم طرح عرشیان    تی شرت محرم طرح عرشیان

خرید توضیحات خرید                        خرید توضیحات خرید


تقدیم به عاشقان سید الشهدا ...

 

>> برای دیدن سایر محصولات محرم اینجا کلیک کنید <<

توجه مهم : با توجه به زمان بر بودن مراحل ازسال و نزدیک بودن ماه محرم، لطفاً هر چه سریعتر سفارش خود را ثبت کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 1,470